از دوری عشقم دارم میمیرم........

ﻳﻪ ﻭﻗتی فراموشی ﻳﻪ ﺑﻴﻤﺎﺭی ﺑﻮﺩ ؛ ﻣﺜﻞ ﺍﻻﻥ ﻧﺒﻮﺩ ﻛﻪ ﻧﻌمت ﺑﺎﺷه . . . !

 

اس ام اس غم عشق 2



چه حسی میشی اون صبحی که با صدای گوشی از خواب بیدار بشی ...




صدات در نمیاد ...




ولی از پشت خط یه صدای مهربون میگه ...




خوابالوی کوچولوی من ....

پاشو میخوام روزمو با شنیدن صدات شروع کنم ...!!



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت11:26---9 مرداد 1392
سلام موناجون...من لینکت کردم.

راستی عزیزم ادرس وبت رو دقت کن اشتبا مینویسی انگار...

smart1girl.lxb.irاین ادرس بهتره



کلمهgirl دقت کن
پاسخ:چشم حتما.معذرت میخوام اشتباه نوشتم


ܓܨܓܨArman ܓܨܓ
ساعت12:02---21 خرداد 1392
امروز درختی را بعد از یکسال دیدم…!،خشکیده بود،:گفتم درخت توچرا خشکیده ای، گفت بعد از آن روز که تو رفتی یارت را با دیگری دیدم که زیر سایه ام مینشست و به تو می خندید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:31 ] [ MONA** ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه